Synlig, relevant og engasjerende
innhold gir restultater.

Kommunikasjon i sosiale medier for 22 unike restaurant-konsepter.

Fursetgruppen er en kvalitet- og kompetansedrevet restaurantgruppe som tilbyr matopplevelser med sjel og karakter. Gruppen ble startet av den anerkjente kokken Bjørn Tore Furset i 1997 og fokuserer på gode totalopplevelser med fokus på mat, vin, service og design. Fursetgruppen er i dag en av Norges ledende aktører innen restaurantdrift og catering med over 500 ansatte og 22 unike restaurantkonsepter. DayTwo har håndtert all kommunikasjon i sosiale medier for gruppen siden 2018.

Clubdining visual
Furset logoer2

Utfordring

Med så mange restauranter i porteføljen, er det viktig at hver restaurant fremstår så unik som de faktisk er. Derfor må all kommunikasjon ha sitt individuelle preg og med gode idéer i bunn, som gjør at vi står ut og får oppmerksomhet og respons.

Løsning

Siden 2018 har vi produsert innhold som promoterer spesielle eventer, konsepter og anledninger for restaurantene i hele Fursetgruppen og sørget for en tilstedeværelse i sosiale kanaler som har bidratt til økt booking og oppmerksomhet gjennom hele året.

Fursetscreenshots