Tomaco


Mindre friksjon. Mer innovasjon.
UTFORDRINGEN
Tomaco er et konsulentselskap som jobber med konsekvensanalyser for å kartlegge virksomhetsforbedringer for sine kunder. Verktøyene de bruker er komplekse og kan være vanskelige å forstå for nye kunder.
Tomaco ønsket derfor å forenkle produkt- og selskapspresentasjonen, samt en ny profil som ga en tydelig identitet og var mer i tråd med selskapets utvikling og ambisjon for fremtiden.
LØSNINGEN
Vi bygget en tydelig brandstory for Tomaco med utgangspunkt i deres innsats for skape mindre friksjon og mer innovasjon hos kundene sine.
Vi designet en identitet som forsterket selskapets kjerneverdier. Resultatet er tydelig på Tomacos nye nettsted. Her underbygger det enkle og intuitive designet Tomacos plass i kundenes verdikjede. Kundene selv har fått en sentral plass som ambassadører og forskningsartikler går dypere ned i hva Tomaco kan løse for potensielle oppdragsgivere.

Artboard 1logo

Artboard 1

Artboard 1 copy