Mani


lansering skomani.no
UTFORDRINGEN

MANI skulle lansere nettbutikken skomani.no, et supplement til deres 25 fysiske butikker. Skokjeden skiller seg ut som et litt friskere alternativ i rekken av kjeder som henvender seg til familiesegmentet. Hos MANI får du kjente og kjære merkevarer, men det merkes i alt fra betjeningen til kommunikasjonen at de er skokjeden som virkelig elsker sko!

Lidenskapen for sko er noe som også gjennomsyrer den nye nettbutikken; på skomani.no kan skoelskere enkelt handle sitt neste favorittpar – og få dem raskt levert!

LØSNINGEN

Vi lagde en serie filmer hvor vi møter mennesker som tar kjærlighet til sko til nye høyder. En skosamler med sin unike take på unboxing, en jente som tar dagdrømmingen til neste nivå og et ungt par som digger sko omtrent like mye som de digger hverandre.

Filmene ble spredd i sosiale medier og Manis egne kanaler, og ga en pangstart på skokjedens nettbutikksatsing!

Filmene ble produsert i samarbeid med Clockwork.