Get Sky


Bevar minnene med Get Sky
UTFORDRINGEN

Get er en ledende bredbånds- og innholdsleverandør i det norske markedet. Et marked som er preget av sterk konkurranse og hvor det er vanskelig for forbruker å skille aktørene fra hverandre. For å verdiøke- og differensiere Get bredbånd ble tjenesten Get Sky lansert våren 2015.

Get Sky er en skybasert lagringstjeneste hvor alle Gets bredbåndskunder kan lagre ubegrenset mengde bilder, videoer og filer kostnadsfritt. Alt innholdet lagres trygt i Norge under norsk personvern, og alt innholdet er tilgjengelig på alle enheter.

Utfordringene ifb med lanseringen var å bygge kjennskap til, og relevans for Get Sky, både hos eksisterende bredbåndskunder og potensielle kunder, samt generere konkrete nedlastinger og aktiveringer av tjenesten.

LØSNINGEN

DayTwo jobbet innledningsvis sammen med Gets eget team med å definere opp kommunikasjons-strategien og konseptet ”Bevar minnene med Get Sky”. Basert på dette arbeidet utformet DayTwo en rekke kommunikasjonsløsninger som bestod av bla. nettsiden getsky.no, filmer for webTV og TV sponsorat, web-bannere, retargeting bannere, utendørs boards, Facebook annonser m.m.

I tillegg ble det utviklet et handlingsbasert dialogløp med bla. skreddersydde eDM´er, retargeting bannere, SMS´er m.m. i samarbeid med CRM avdelingen i Get.

Prosjektet er gjennomført i samarbeid med prosjektteam i Get og samarbeidspartnerne; Re:Media, Smallfilm, Fehuset, Daisy Display, Postproduksjon og Fotograf Ansgar Valbø.

getsky-no

Aktiveringsmålene ble nådd allerede 10 dager ut i en 12 ukers kampanjeperiode

Sissel Mørtvedt, Prosjektleder Get